Gyermekrák Alapítvány Közhasznú Szervezet
Sajtószoba/Sajtó-helyreigazítási ítéletek

A Fővárosi Törvényszék a 2014. március 14-én kihirdetett ítéletében az alábbi pontokban kötelezte helyreigazításra a Hír24.hu Szerkesztőségét

A 2013. december 18-án megjelent „850 millió forintot parkoltat a Gyermekrák Alapítvány” című cikkükben:

 

tévesen közölték, hogy a Gyermekrák Alapítványtól 2012-2013-ban csak 16 millió forintot kaptak a Gyermekonkológiai Hálózatba tartozó kórházak.

A valóságban a 16 millió forint szakirodalom és orvosi ösztöndíj támogatáson felül további 17.5 millió forintot kaptak a kórházak műszervásárlásokra 2012-2013-ban.

 

valótlanul állították továbbá, hogy Balogh István a Gyermekrák Alapítvány elnöke azt állította volna, hogy nem az alapítványtól kapott fizetéséből él, hanem abból, hogy két magazin főszerkesztője. 

A valóságban Balogh István ilyen kijelentést nem tett.

 

A 2013. december 21-én megjelent, „Lekapcsolták a Gyermekrák Alapítvány amerikai honlapját” c. cikkükben

 

tévesen közölték, hogy a Gyermekrák Alapítvány amerikai honlapján található tartalmakat azután függesztették fel, hogy az Index megírta, hogy a Gyermekrák Alapítvány az Egyesült Államokban is létrehozott egy szervezetet.

A valóságban a Gyermekrák Alapítvány által alapított Children Cancer Foundation, Inc. honlapja az index.hu amerikai alapítvánnyal foglalkozó cikkének 2013. december 21-i megjelenése előtt 2013. december 20-tól már nem volt elérhető, 2013. december 21-től karácsonyi arculattal ismét elérhetővé vált. 

 

« Vissza | 1506 olvasás | 2016-01-09 15:16:48

Iroda
1084 Budapest,
Rákóczi tér 10.
E-mail:
gyermekrak@gyermekrak.hu
Telefon
(1) 217-1034
(1) 217-1035
Ügyfélfogadás
Kedden és csütörtökön:
8:00-15:30
Legújabb média
Eddigi látogatók száma:
37 822 689